Usiadłem na tym Brzegu

Niby wszystko zależy od Ciebie. Od tego, czy zdecydujesz się na zrobienie pierwszego kroku. Pewnie nieraz miałeś okazję zmienić swoje życie jedną decyzją. Ja mam tak teraz… I tak naprawdę nie wiem co zrobić, bo nie wiem… Czy nadal jest to aktualny temat, czy być może przedawniony? Za dużo nie mogę wymagać, bo osoba, która mogłaby mi pomóc w owej zmianie… pewnie ma już szczerze dosyć. Kto by nie miał? Co mi pozostaje? Szczerze to nie wiem. Kolejna noc bezsenna, noc „zaciśniętych dłoni”. Coraz częściej jest właśnie „tak”… Może, po prostu, Ona ma rację? Nie mogę znaleźć spokoju tutaj i wiem, że nie jestem wyjątkiem w tej kwestii. Pytanie: Kto może? Jakiś tam problem ma każdy… Nie interesuje mnie to. Dzisiaj i wczoraj i jutro ja mam problem… Samotny? Nie. Samotnym się jest z wyboru. Ja nie chcę być sam. Tak wybrałem. Zdrowie? No, to jest ciężki temat. Ale tutaj też wszystko, tak naprawdę, zależy ode mnie. Jak wybrałem – tak mam. Pieniądze? Od roku są dla mnie nieistotne, chociaż niszczą moje życie. Staram się o tym nie myśleć… Tak wybrałem.  Rodzina? To ja Ją zaniedbuję. W sumie – tak wybrałem… Muzyka? Moment przerwy. Tak wybrałem. Praca? Jest. Póki mogę, tam zostanę… Tak wybrałem.

Miłość…?

[2011]

Skomentuj

