Koń Trojański

Moje miasto to jedna z największy dziur w Polsce. Ludzie, którzy kończą prawo pracują na stażu, za jakieś tam 800 złotych. Ci tak zwani „liderzy” „zarabiają” 15.000 zł, plus przekręty, to będzie jakieś 150.000 miesięcznie. Nienawidzę tego miejsca. Nienawidzę tej „elity”. Urodziłem się w rodzinie chłopsko – robotniczej, skończyłem studia dzięki determinacji moich rodziców. Wpoili we mnie pewne zasady oraz zaszczepili ambicję. Dzięki temu wychowaniu jestem tutaj w tym miejscu, gdzie obecnie (podobno) sprawuje się władzę. Jedyne czego mnie nie nauczyli to pokory wobec autorytetów. No i może właśnie to jest największa moja zaleta, w tym momencie. Jestem Rebeliantem, sprzeciwem, głosem ludu i nienawiścią. Mam w sobie pierwiastek rewolucji, a moja funkcja tutaj, to znalezienie takich jak ja. Nadejdzie czas sądu nad tymi, którzy teraz pysznią się władzą i czują się bezkarni. Dzisiaj nie ma już nic pewnego, a ich uśpiona czujność będzie uwarunkowaniem ich porażki. Mają nas za ciemną masę i nie spodziewają się, że wśród tych „biednych, szarych ludzi” są Ci, którzy niosą światło. Ci „biedni, szarzy ludzie” mają swój rozum i mają plan. Nie ważne, czy robimy to razem, czy indywidualnie, bo na efekt końcowy złoży się suma indywidualnych działań. A ja to wszystko wykorzystam. Każde moje wejście,  każdego człowieka, każdą informację, każdy przejaw sprzeciwu. Ja będę tam i będę stał w pierwszym rzędzie z tymi, którzy chcą tego, czego ja chcę: zmiany na lepsze, zmiany, która jest nieunikniona. Nie ma żadnej  możliwości kompromisu, nie ma żadnej debaty, nie ma innego wyjścia.  Każdego dnia o tym myślę. Każdy dzień jest dniem oczekiwania, dniem przybliżającym Nas do realizacji tego, co trzeba zrobić. Zemsta będzie podana nie na zimno, zemsta będzie lodowata. Zaskoczenie jest naszą największą siłą. Wtedy My powiemy, to co przypisują sobie inni: „Mogliście się Nas spodziewać”.

Skomentuj

