Dar od Boga!

– siema

+ yo

– Muszę jechać do szpitala teraz. Neurolog, onkolog, kardiolog.

+ Na ile?

– Nie wiem ile tam będzie ludzi, nie ważne, jutro mam wolne.

+ A, myslalem ze na noc, ok czaje.

– Muszę coś zjeść, jak tam ogarnę te wszystkie sprawy to podjadę. Ogólnie raka podejrzenie i takie tam :)

+ eee ze co…

– No moja matka miała raka, a ja mam podejrzenie już od jakichś 2 lat, że tam w uśpieniu i takie tam. Już się przyzwyczaiłem do „zagrożenia”

+ No ale dzis np na 100% powiezda? Czy nadal to bedzie zagrożenie?

– No co Ty, dzisiaj się umawiam na wizytę.

+ a

– Ty no śmierć to dar od Boga ;)

+ No jo ale ja tez chce :D

– Wiem wiem, ale kurwa nie szukasz Boga więc się pierdol.

Skomentuj

