Wyrachowany

Jak to jest być na dnie? No zajebiście. Posprzątałem prawie wszystko i zostałem prawie sam. Mam w dupie praktycznie cały świat. Nie dbam o nic i nie będę tego naprawiał. Jestem wkurwiony i zmęczony. Jacyś hipokryci dobijają się do mnie na tym spierdolonym facebook`u i chcą być moimi przyjaciółmi, czy chuj wie kim. Mieliście okazję, a teraz… wypierdalać. Nie mam skrupułów, nie dobieram ludzi. To się skończyło. Jestem zamknięty praktycznie na każdego i na wszystko. Zamykam się w moim świecie. Ludzie to jebane kurwy, które tylko zazdroszczą albo wymagają. Ja kurwa nie wymagam zrozumienia i nie zazdroszczę. Nie chcę nic od was. Odpierdolcie się.

Zapalam papierosa…

Ojciec nauczył mnie zimnej zemsty. Lepiej żebym nie miał nigdy ani władzy, ani pieniędzy. Wiem, że będę miał kiedyś pieniądze i władzę, a wtedy…

Wkurwiają mnie fałszywi ludzie – tych odsunę. Z niektórymi się rozliczę, a niektórych życie rozpierdoli. Jakaś równowaga na tym jebanym świecie jest. Moja czarna lista się rozszerza. Nie licz na to, że wszystko załagodzisz. Ciężko anulować grzechy, spytaj się Chrystusa o to. Dystans raz powstały, w moim wypadku, jest praktycznie nie do zniwelowania. W tej kwestii jestem trochę jak Stalin. Może rzeczywiście jestem kurwa psychiczny. Tym gorzej dla was.

Już nie czuję nawet jakiegoś żalu, bo mogłem się przecież tego wszystkiego spodziewać. W każdym razie nigdy więcej nie popełnię takich błędów…

Ludzie, którzy (będąc dla mnie ważnymi osobami) na całej tej sytuacji ucierpieli – przepraszam. Wszystko się niedługo zmieni.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: