tow.Sitek – „Oda do Pleców”

I:
co Ty myślałaś, że to miłosny kawałek ?
To masz w mózgu brud i syf wymieszany z kałem
Sitek to nie lamer, mój kwiat jest tulipanem
To jedyne co Ci dam, nie do ręki ale w gardziel

Paradoksalnie ciągle wierzę w naszą miłość
chociaż nie wiem gdzie jest krzyż to wiem, że jesteś blisko
I mogę liczyć na Ciebie gdy nie styknie mi na fajki
dla mnie pójdziesz na rynek i opierdolisz swoje najki !

REF:
Ich schreibe mit meinen kugelschreiber
Diese wyrter ich móchte mit dir bleiben
Du bist mein schatz ich bin dein zorro
ich habe grose szpadel fur immer SŁONKO

II:
Nie ma drugiej takiej laski, choć jesteś 30 to słuchaj
skaczesz lepiej niż Stoch na jebanych MAMUTACH
mimo, że mnie wkurwiasz to kocham Ciebie mocno
tej miłości nie zabije nawet policyjny kordon

Jak ustukam szmal to wezmę Ci na raty plazmę
bez Ciebie nic nie znacze, jestem pospolitym błaznem
jak Ci przez pysk maznę do jasnej ciasnej
tak chlasne, że HEJ!
Ty jesteś moim skarbem !

REF:
Ich schreibe mit meinen kugelschreiber
Diese wyrter ich móchte mit dir bleiben
Du bist mein schatz ich bin dein zorro
ich habe grose szpadel fur immer SŁONKO

Skomentuj

