Kaflary Pierdolone

Kończy się ten weekend. Chata przechodziła oblężenie, które to uwarunkowało moje marnotrawstwo czasu. I kurwa miał to być jakiś jebany mądry wywód bez kurwa przekleństw, ale kurwa no nie da się. Przede wszystkim chuj was to obchodzi czy ja mam jakąś pracę czy nie mam. To jest mój jebany, pierdolony interes. Jak bym chciał to już bym nakurwiał w betonach za jakieś jebane 1900 zł brutto, bo kurwa tak. Ale nie chcę. Chcę kurwa mieć coś, co będzie mi sprawiało satysfakcję i przynosiło będzie pieniądze. Nie ma czegoś takiego? No to pierdolę, nie robię. Nie jestem kurwa przeciętniakiem, który kurwa po 30-stce musi nakurwiać za 1500 zł i podtrzymywać ten spierdolony system, być niemotą i jebaną ciotą, która nie ma odwagi się sprzeciwić. Tak kurwa będę bezrobotny, ale nie mam ani dzieci, ani żony ani ciśnienia, ani nic mnie tu nie trzyma. I wiele jest takich kurwa osób, którzy to nie wiem czy chcą być dobrymi wujkami, czy po prostu zazdroszczą, że ja będę leżał jajami do góry, a oni będą zapierdalać za te jebane ochłapy. Chcesz? To też się kurwa zwolnij, pokaż im, że mogą Cię pocałować w krocze, pokaż gdzie masz te jaja i pokaż, że tam właśni mogą Cię lizać. Nie pierdol mi tu, czy ja robię dobrze, czy robię źle bo kurwa ja zawsze robię dobrze kumasz? Bo robię PO SWOJEMU. Zawsze tak było i nigdy się to, kurwa, nie zmieni. Czy szukam pracy? Nie kurwa, nie szukam. Żebyś kurwa się wkurwiał i mówił i opowiadał „a ten nie szuka”. I co? I kurwa ty zapierdalasz za damski chuj, a ja nie. Moja sprawa. Wiem, że Ciebie to boli i nie możesz tego wytrzymać, bo chcesz, żebym z Tobą napierdalał i się męczył, bo wtedy będę podtrzymywał twoje skurwiałe i słabe ego, „och, jednak się nie mylę…”. Mylisz się ty kurwo niewolnicza! Ruchają ciebie w dupę, każdego pierdolonego poranka, kiedy podnosisz dupę [od razu masz zapięty anal] do tego obozu pracy. Ruchają cię w dupę, kiedy wychodzisz zjebany, jak po tyrce w kopalni i rozpierdolony, bo zjebali cię za jakąś błahą sprawę – ZNOWU [a ty się jak taka pizda tym wszystkim przejmujesz]. Ruchają cię w dupę, kiedy rzucają ci nagrody 50 zł, 100 zł, 300 zł, a ty skaczesz jak piesek i się radujesz jak jakiś niepełnosprytny kmiot. Nie wiem za co kurwa dali wam te jebane magistry i wykształcenie. Chyba za to, że bezmyślnie powtarzaliście wszystko na tych, gówno znaczących, studiach. Kilka razy zwracając się do was pisałem przez pomyłkę zaimki osobowe z dużej litery, ale od razu to poprawiałem. wam [nawet nie zacznę tutaj z dużej] nie należy się kurwa żaden szacunek słabe szmaty, bo przez was tacy ludzie jak ja [już prawie nie, bo to pierdolę] i moi towarzysze muszą nakurwiać do zjebanej pracy, bo mają rodziny, albo jako bezrobotni marnują się w tej spierdolonej dziurze. WY JEBANE KURWY NIECH WAM ALLAH ROSOCHATĄ KOZĘ ZEŚLE! Kaflary pierdolone!

Skomentuj

