Adapter of the Past

Właśnie zakupiłem za całe 59 zł nowy adapter USB 2.0 to SATA/ATA/IDE. Podłączyłem dysk z czasów mej młodości (nawiasem mówiąc ma całe 347.48 MB) i dokonuję w nim właśnie głębokiej penetracji EASEUS`em. Co z tego wyniknie? Jeszcze nie wiem.

Wiater szaleje za łoknem…

Generał Waza powinien tu być, pewnie by się jarał tak jak ja. Ten mały szprycel (dysk nie Generał) wariuje, że ja pierdolę – miota nim jak szatan. Jeszcze dwie sekundy…

Mój F/S to ma chyba już z 96 stopni. Dwie sekundy trwają nadal…

Jest napisane: „Intelligent Searching”, hm… Pewnie dlatego to tyle trwa.

Building RAW File Tree… Może coś znajdzie.

No i znalazł. Jakieś foty, jakieś mp3. Wspomnienia z przeszłości. Zobaczymy, czy to w ogóle zadziała.

Kurwa no i są zdjęcia, których szukałem! Mało tego są też dokumenty i kurwa kurwa kurwa! Ja pierdolę jestem tak zajarany, że nie wiem co napisać. Będę wrzucał co ciekawsze rzeczy tutaj. Tymczasem!

Skomentuj

