Cel Władzy

‎”Człowiek w oczach władcy wart jest tyle, ile realizuje reprezentowanych przez niego celów” – A co dzisiaj oznacza Twoja wartość w oczach władcy? W oczach, które oślepia horyzont Twojej przyszłości – gdzie lepiej się odwrócić i z pełną ostrością akceptować utarte Status Quo. Nie chcę ani władzy, ani pieniędzy. Dajcie mi coś do jedzenia i picia i miejsce, gdzie mogę zrobić coś dla wszystkich ludzi. Zrobię to z tymi, którzy tak jak ja chcą zmiany. Dajcie mi dach nad głową, a będę całymi dniami dążył do celu, który jest przeciwny każdej władzy na świecie. Dajcie mi szansę i wiarę w samych siebie, a możemy zrobić wszystko. Dajcie to wszystko, a damy Wam darmową energię. Energię czystą, naturalną, wieczną, którą wymyślono tak dawno temu, jak długo trwa walka „większych” z dostępem do tej energii – „większych”, ale nie liczniejszych. Jesteśmy zniewoleni przez system, który nakazuje Nam żyć w zgodzie przyjętymi, podobno niezmiennymi, normami. Nic bardziej mylnego. Blokuje Nas strach przed zmianą i sprzeciwem. Całe szczęście są wśród Nas Ci, którzy nie mają już nic do stracenia. A ja jestem jednym z nich.

Skomentuj

