Rdz 32,25

25 Gdy zaś wrócił i został sam jeden, ktoś zmagał się z nim aż do wschodu jutrzenki, 26 a widząc, że nie może go pokonać, dotknął jego stawu biodrowego i wywichnął Jakubowi ten staw podczas zmagania się z nim. 27 A wreszcie rzekł: „Puść mnie, bo już wschodzi zorza!” Jakub odpowiedział: „Nie puszczę cię, dopóki mi nie pobłogosławisz!” 28 Wtedy [tamten] go zapytał: „Jakie masz imię?” On zaś rzekł: „Jakub”. 29 Powiedział:

„Odtąd nie będziesz się zwał Jakub, lecz Izrael, bo walczyłeś

z Bogiem i z ludźmi, i zwyciężyłeś”

30 Potem Jakub rzekł: „Powiedz mi, proszę, jakie jest Twe imię?” Ale on odpowiedział: „Czemu pytasz mnie o imię?” – i pobłogosławił go na owym miejscu. 31 Jakub dał temu miejscu nazwę Penuel, mówiąc: „Mimo że widziałem Boga twarzą w twarz, jednak ocaliłem me życie”.

Księga Rodzaju 32,25

Jedna odpowiedź to “Rdz 32,25”

  1. „Izraaaaeeeluu ” ^.^ :))))

Skomentuj

