Wybory 2012

Mówi się, że sny to tylko sny. Mówi się też, że są odbiciem naszych pragnień, obaw, namiętności. Moje sny nigdy takie nie są, one zmieniają mnie jako człowieka. Dzisiaj śniło mi się coś, co po przebudzeniu uświadmiło mi wiele rzeczy, a przede wszystkim to, że moje życie prowadzę totalnie bezsensu. Zapomniałem, co liczy się w życiu i oszukuję sam siebie. Błędy, które popełniam będą się tylko nawarstwiały, a ja nigdy nie będę szczęśliwy. Wybrałem taką drogę, która prowadzi mnie do nikąd, wręcz do destrukcji mojej osoby. Od jakiegoś czasu z każdym dniem, tygodniem, miesiącem, rokiem odrzucam te wartości jakie gloryfikowałem wcześniej. Jest to takie proste aby uświadomić sobie, że wszystko do nas wraca. Jest to takie proste, aby zmienić wszystko. Niby takie proste, niby uświadomienie sobie problemu to bardzo dużo. Niestety nie, bo niczego nie umiem, mimo wszystko, zmienić. Jestem chory. To nie jest choroba psychiczna ani fizyczna, to choroba duszy. Staczam się coraz bardziej i gubię w tym wszystkim i nienawidzę siebie coraz bardziej. Nikogo już nie obwiniam, bo sam sobie jestem winny. Będę cierpiał i „spadał” coraz niżej dopóki nie podejmę jakichś prawidziwych decyzji. Przypominam sobie jaki byłem kiedyś i porównuję to z tym, jaki jestem teraz. Czy to otoczenie mnie zmieniło? Czy to wina wychowania? Czy rzeczywistość, w której żyłem, do tej pory, nauczyła mnie tego postępowania? Nie. W tej sferze, o której tu piszę, nie ma polityki. A jeśli tak, to istnieje tutaj tylko jedna ideologia w najczystszej formie – demokracja. Wszystko jest kwestią Twojego wyboru. Od Ciebie zależy wszystko. Ty musisz zdecydować, kto zasiądzie w sejmie Twojego serca i co będzie miało większe przebicie legislacyjne Twoich poczynań – prawdziwość, czy fałsz, miłość czy nienawiść… Co tutaj będzie stanowiło większość? Być mądrym premierem swojej duszy i prezydentem wetującym zło stanowi ciężar najważniejszej odpowiedzialności – odpowiedzialności za swoją duszę…

Skomentuj

